Suplinirea contului este disponibilă prin 2 metode:
- Card bancar Visa / Mastercard - Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email. Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online. Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți.
Pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
- Numărul cardului (16 cifre)
- Data expirării (luna și anul)
- Codul CVC sau CVV (3 cifre)
- Numele și prenumele de pe cardul de plată.
Toate achitările se procesează in moneda naționala - MDL (lei moldovenești). În cazul În care valuta operațiunii diferă de valuta achitării, convertirea sumei operațiunii se efectuează conform cursului la operațiunile cu carduri din ziua decontării, al băncii emitente. La utilizarea acestei modalități de plată - nu se eliberează factură fiscală, cu excepția cazurilor când aceasta va fi solicitată de utilizator și numai în cazul în care utilizatorul a creat pe platformă pagina oficială a propriei companii.
*menționăm - suma minimă de alimentare a contului folosind această modalitate de plată este de 10 lei.
- Transfer bancar (pentru pers. juridice), cu eliberarea facturii fiscale.
Această modalitate este destinată companiilor rezidente din R. Moldova. Factura fiscală se emite în sistemul informațional automatizat de creare și circulație a facturilor fiscale electronice „e-Factura”. Prin acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare a platformei, persoanele juridice acceptă primirea facturilor fiscale în format electronic și nu vor solicita tipărirea Facturii fiscale pe suport de hârtie.
Pentru a primi e-Factura, utilizatorul va indica ca modalitate de suplinire a contului 'Transfer bancar' - și va efectua plata la rechizitele indicate în contul generat.